Ditt namn här

Gymnasietankar

Jag fick denna kommentaren så tänkte jag skulle berätta lite! :) 
Kan du inte skriva lite om dina gymnasietankar? Linje, skola, betyg osv. Framtidsplaner pls.
 
Linje: Jag har tänkt barn och fritid 
Skola: Vipeholm i Lund
Betyg: Mina betyg tänker jag inte skriva ut här för det är inget andra folk har något att göra med, tycker inte jag iaf.. 
 
I veckan ska jag skicka in mina tre gymnasie val, tror det blir dessa valen.
1. Barn och fritid (Vipan)
2. Barn och fritid (Selmalagerlöf i Landskrona)
3. Vård och omsorg (Consensum eller spyken i Lund)
 
Framtidsplaner: Så som det ser ut nu så vill jag plugga vidare på polishögskolan i Uppsala, dock har jag inte tänkt på vad jag vill jobba inom polisyrket. Jag vill bo i en lägenhet i Sthlm. Det är väl det så får jag hoppas att det kommer bli så också :) 
//Josefin




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!