Ditt namn här

Trilla i trappan..

Hej! 
I lördags va jag och Hanna hos syrran vi sov över där! Ja syrran har en sån konstig trappa så dem sista tre trappstegen innan man är nere på nedervåningen dem är så små, så klart skulle jag ju ramla.. Och jag slår huvudet och ryggen riktigt ordentligt :/ Dock tänkte jag att det skulle gå över till dagen efter så efter syrran hade kylt ner mig där jag hade slagit mig, så gick jag upp och la mig! Kan ju säga att jag hade lika ont dagen efter och en vecka efter... 
Så när syrran körde hem mig till pappa i söndags så berätta vi vad som hände.. Men jag tänkte inte mer på det så jag tog alvedon och sen gick jag och la mig.. Kunde inte ligga på ryggen och bakhuvudet.. 

Så i måndags körde pappa mig till mammas jobb så åkte vi in till akuten, då blev det att dem röntga ryggen, som tur så hade jag inte brutit något och hade ingen spricka eller något i heller :) Så jag och mamma satt på akuten i 6 timmar den dagen.. :| 
//Jossan 





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!